• Redakcja Nowy Poznań

Jakimowicz podejrzany o gwałt?

O całej sprawie poinformował Piotr Krysiak - dziennikarz śledczy. Informuje on, że do gwałtu miało dojść w lutym 2020 roku w hotelu w Łukowie. Śledztwo trwa już 8 miesięcy i zostało w tej chwili zawieszone, ponieważ prokurator czeka na informację od brytyjskiej policji. Ofiarą ma być mieszkająca w Londynie cudzoziemka, która do Polski przyjechała na konkurs Miss Generation. "Gwiazda TVP" nie usłyszała jeszcze zarzutów. Poniżej fragment posta zamieszczonego przez Krysiaka:


Kilka dni później, podczas warsztatów poprzedzających konkurs, które odbywały się w hotelu Parisel Palace w Klimkach pod Łukowem, wracając do pokoju zauważyła idącą za nią gwiazdę publicystyki TVP INFO. Nie spodziewała się, że kiedy otworzy drzwi do pokoju – mężczyzna wepchnie ją do środka. Tam – jak powiedziała śledczym kobieta - miał ją zgwałcić. Nazajutrz 3 lutego 2020 r. kobieta uciekła z hotelu. Pojechała wprost do szpitala ginekologiczno-położniczego przy placu Starynkiewicza 1/3 w Warszawie. Trafiła na izbę przyjęć. Roztrzęsiona, z telefonem komórkowym w ręku weszła do gabinetu i powiedziała lekarzowi, że została zgwałcona. Ten natychmiast wezwał policję. W oczekiwaniu na funkcjonariuszy medycy rozmawiali z pacjentką.


Sam zainteresowany odniósł się do zarzutów, jednoznacznie je dementując. W wywiadzie dla Onetu mówił:


Dlaczego od wielu miesięcy trwa śledztwo, a ja – podobno podejrzewany o gwałt – nawet nie zostałem przesłuchany?! Nikogo nie zgwałciłem! Przysięgam na zdrowie moich dzieci! Nie jestem zdolny do takich czynów, brzydzę się agresją wobec kobiet


Dodatkowo Jakimowicz poinformował w specjalnym oświadczeniu, że dziennikarz Piotr Krysiak przedstawił zupełnie przekłamaną wersję wydarzeń i zostaną wobec niego podjęte odpowiednie kroki prawne. Do całej sprawy odniósł się na łamach Wirtualnych Mediów Jarosław Olechowski dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, którzy oznajmił:


Łączenie Telewizji Polskiej z opisaną w internecie historią rzekomego gwałtu jest całkowicie nieuprawnione. Nawet z ww. postu jasno wynika, że przywoływane zdarzenie nie ma związku z produkcją realizowaną przez TVP.


40 wyświetlenia0 komentarz

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie