Redakcja Nowy Poznań
Słowo roku..?
Marketingowe słowo roku Association of National Advertisers zostało wybrane w drodze głosowania członków organizacji. Pivot wgrał z „virtual” (wirtualny), „agility” (zwinność, obrotność) i „resiliency” (wytrzymałość, odporność, sprężystość). W tym roku w głosowaniu wzięło udział 279 osób. - Wybór marketingowego słowa roku jest raczej wyrazem myślenia życzeniowego niż trafnym opisem rzeczywistości. Rok 2020 zatrzymał nas wszystkich w w biegu i napędził nam wielkiego stracha. Nam wszystkim osobiście, ale także biznesowi i markom. My, ludzie, zareagowaliśmy, biznes także. Lepiej lub gorzej. Ale czy marki rzeczywiście dokonały pandemicznego zwrotu? Nie wydaje mi się, a w każdym razie nie w istotnych wymiarach - zauważa w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agata Romaniuk, managing director agencji Blink. Ekspertka uważa, że "branża marketingowa wstrzymuje oddech licząc na to, że wszystko wkrótce wróci do normy, a nie szykuje się na wielką zmianę". - A niektórym nawet, jak marce Apart, udało się w ogóle żadnej pandemii nie zauważyć - dodaje Romaniuk.
Pivot – funkcja polegająca na fizycznym obróceniu ekranu o 90° z trybu krajobraz na tryb portret (wysokość większa od szerokości). Funkcja ta zostanie w pełni wykorzystana, jeśli karta graficzna bądź odpowiednie oprogramowanie umożliwia obrócenie wyświetlanego obrazu.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/slowo-roku-marketing-pivot-opinie